9. April 2025
Eduka Kodiaqi teine põlvkond ei oleks terviklik ilma sportliku tippvarustusega RS-ita. Tootepere uus liige on tõeline pilgupüüdja oma elegantse disaini, rikkalike funktsioonide ja eelkõige just mudelisarja seni kõige võimsama mootori tõttu suurepärastele sõiduomadustele. Vaatame uut Kodiaq RS-i lähemalt.
Uue Kodiaq RS-i jõuallikaks on turboga neljasilindriline 2,0 TSI bensiinimootor, mis rõõmustab kõiki, kes naudivad sportlikku sõitu. Neid vaimustab kindlasti mootor, mis on sama, mis Octavia RS-is, ja mille maksimaalne võimsus on 195 kW – 15 kW rohkem kui eelmise põlvkonna mootoril. Ainsaks käigukastivalikuks on seitsmekäiguline DSG automaatkäigukast, mis edastab jõu kõikidele ratastele. Auto on elava loomuga ja seda on rõõm juhtida ning sportlik väljalaskesüsteem koos digitaalse helivõimendusega toovad sellest esile parimad omadused.
Mootor | 2,0 TSI |
Kütus | Bensiin |
Väljundvõimsus | 195kW |
Pöördemoment | 400 Nm |
Käigukast | 7-käiguline DSG |
Veoskeem | 4×4 |
Kiirendus 0-100 km/h | 6,3 sek |
Uue Kodiaq RS-i sportlikust potentsiaalist saab aimu kohe, kui sellele pilk heita. Dünaamiline disain koos mustade aktsentidega ja arvukad detailid, mis näitavad tema kuuluvust RS-perekonda, teevad selle auto silmapaistvaks.
Enesekindel auto
Kodiaq RS jätab oma julge ja kindlameelse välimusega tugeva esmamulje. Auto esiosas domineerib uus sportlik RS-ile ainuomane kaitseraud esispoileriga ja mustade läikivate lippidega valgustatud musta raamiga esivõre. RS-märk radiaatorivõrel ja mustaks värvitud kereaktsendid, nagu tahavaatepeeglite katted, B-piilari ja külgakende äärised ning katusepiirded, näitavad samuti, et tegemist on tõsiselt potentsiaalika autoga. Esiklaasi eristavat välimust rõhutavad Crystallinium™ disainielemendiga teise põlvkonna LED Maatriks-esituled. Esituledes on nüüd 50% rohkem segmente (36 võrreldes algse 24 segmendiga), mis võimaldab paremini kohandada valguskoonust ja automaatselt varjutada korraga mitu objekti, mille tulemuseks on parem nähtavus ja väiksem vastassuunas liiklejate pimestamise oht.
Atraktiivne tagaosa
Uue Kodiaq RS-i läbitungiv pilk ei ole ainus asi, mis nõuab endale kogu tähelepanu. Autol on ka ilus tagumine osa, kus domineerivad Top LED tagatuled animeeritud suunatulede ja punase dekoratiivse ribaga ning kerevärvi tagumine kaitseraud koos spoileri ja spetsiaalse RS-ile ainuomase difuusoriga. Tagumise osa muudavad veelgi atraktiivsemaks mustaks värvitud D-piilarid ja hõbedased läikivad väljalasketorud. Traditsioonile truuks jäädes on tagaluugil RS-märk Škoda nimetähtedega ja musta värvi mudelinimetusega.
Kodiaq RS paistab silma oma mitmekülgsuse poolest, mis tagab, et sõiduk vastab oma omanike erinevatele vajadustele. Ükskõik, kuhu nad ka ei läheks, Kodiaq RS tagab suurepärase sõiduelamuse ja maksimaalse mugavuse.
Suurel kiirusel sõites meeldivad juhtidele kindlasti kolme kodaraga multifunktsionaalne sportlik nahkrool (saadaval soojendusega) millel DSG käiguvalits ning integreeritud peatugedega sportlikud esiistmed. Istmed on kas Suedia või nahkpolsterdusega, millel on eksklusiivsed punased õmblused. Samu õmbluseid kasutatakse ka armatuurlaual, uksepaneelidel, roolis ja esikäetoel. Esimesed peatoed on kaunistatud RS-logoga. Progressiivse võimendusega rool muudab uue Kodiaq RS-iga kurvilistel teedel sõitmise puhtaks rõõmuks. Mida kaugemale rooli keerata, seda rohkem rool reageerib, mis võimaldab teil kurvilistel teelõikudel sujuvalt hakkama saada, ilma et peaksite roolil pidevalt käte asendit muutma. Hoogsalt sõites saate kohe aru, kui palju mugavam see on.
Kodiaq RS avaldab muljet elektriliselt reguleeritavate mäluga esiistmetega, millel on soojendus ja reguleeritava sügavusega pehmendused. Standardvarustusse kuuluvad 10-tolline virtuaalne kokpit, Canton Sound System, 10-tolline teabe- ja meelelahutussüsteem Media koos RS-spetsiifilise tervitusekraaniga, 2 x Phone Box telefoni hoiustamiseks ja kuni 15 W juhtmevabaks telefoni laadimiseks, täiustatud KESSY süsteem koos alarmiga, Sunsetiga akustilised külgaknad ja virtuaalne pedaal. Kaugjuhtimisega automaatne parkimine, panoraamkaamerasüsteem jt sellised süsteemid muudavad elu autoga lihtsaks. Juhi väsimust tuvastav süsteem, sõidusuunas auto lähiümbrust jälgiv radarisüsteem koos kokkupõrke vältimise süsteemi ja pööramisabiga muudavad sõitmise veelgi turvalisemaks. Kodiaqi kõrget ohutustaset näitab ka talle sõltumatute Euro NCAP testide käigus omistatud maksimaalne viie tärni reiting.